wtorek, 13 kwietnia 2010

KONKURS!!!!!!!!!




Jak już pewnie zauważyliście, bardzo lubię rysować, a w tym projektować ciuchy. Ostatnio, wracając z angielskiego, jak w każdą sobotę, zauważyłam reklamę bardzo fajnego konkursu dla projektantów i entuzjastów mody- Off Fashion. Jest to bardzo prestiżowy konkurs organizowany przez Kieleckie Centrum Kultury. Jest on dla każdego, poniżej 18-stu lat, powyżej, dla profesjonalistów i nie... No i właśnie. Rozmawiałam z rodzicami i się zgodzili!!! Wezmę udział w tym konkursie!!! Polega on na zaprojektowaniu max 4 projektów wg. tematu (w tym roku "Nowe szaty cesarza"- bajki) i wysłanie ich do jury. Do 5 V dowiem się, czy przeszłam do finału, czyli najlepszej setki, a jeśli tak, to będę musiała wykonać ciuchy wg. projektów i zaprezentować je w Kielcach. Niestety, ja osobiście nie będę mogła być na pokazie, bo akurat będziemy na Zielonej Szkole w Londynie. Będę tu umieszczała propozycje moich projektów na konkurs i mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać te dwa najlepsze!! ;))))) Ten obrazek przedstawia logo konkursu.

Daje Wam ewentualnie stronę: http://www.offfashion.eu/

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Mam nadzieję, że przejdziesz do finału. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci baaaaardzo!!! Nie liczę na to, że mi się uda dojść do finału, ale zawsze się przyda wspracie!!! <3 <3 <3 :))))))

    OdpowiedzUsuń