środa, 12 maja 2010

Dziewczynka!!!


Dzisiaj myśląc o tym i owym zaczęłam rysować fale, i kreski poziome i pionowe pomiędzy falami... i zaczęło mi to przypominać włosy... :) Dorysowałam głowę, twarz, grzywkę, tułów... No i wyszło mi to. Rysunek przedstawiający dziewczynkę. Nie wiem czemu, ale bardzo mi się ten rysunek spodobał. Zrobiłam go klasycznie: ołóweki gumka w moim ukochanym zeszycie do rysunków. Oczywiście czymś trzeba było część włosów rozmazać, ale akurat nie miałam przy sobie wiszerów (byłam w metrze :P) więc użyłam chusteczki do nosa!! :D Jak wróciłam do domu to dla bezpieczeństwa popsikałam rysunek fiksatywą, żeby się nie rozmazał no i voila!!! Niestety zdjęcie jest ciemne, ale przyciemniłam je ze względu, na to żeby było dobrze widać samą postać. Mam nadzieję, że się Wam podoba!!!! <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz